مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 02:102021-01-15اقتصادي

کشف راز سوداگران افزایش قیمت خودرو با تحقیق و تفحص


عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم نمایندگان با ارتباطی که با بدنه کارکنان شرکت های ایران خودرو و سایپا برقرار خواهند داشت و اطلاعاتی به دست خواهند آورد، - حسینعلی حاجی دلیگانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شاهین شهر اظهار کرد: مردم درباره کیفیت تولید و نحوه قیمت گذاری خودروهای ساخت دو شرکت خودروسازی ایران خودرو و سایپا ابهامات زیادی دارند.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر این که درخواست تحقیق و تفحص نمایندگان برای بررسی عملکرد شرکت های خودروسازی چه تأثیراتی می تواند برافزایش کیفیت و کاهش قیمت خودرو داخلی بگذارد، خاطرنشان کرد: تحقیق و تفحص نمایندگان باهدف دست یابی به اطلاعات به روز، شفاف سازی، برطرف شدن ابهامات و جنبه های احتمالی تاریک فعالیت این دو شرکت بزرگ خودروسازی به زودی شروع خواهد شد.

وی افزود: نمایندگان گروه تحقیق و تفحص و مردم این سؤال را دارند که چگونه ایران خودرو و سایپا  باوجود پرداخت حقوق پایین تر نسبت به شرکت های دیگر خودروسازی دنیا به کارکنان زیرمجموعه خود و استفاده از انرژی ارزان برق و گاز، خودروهای تولیدی را باقیمت بالایی به مشتریان عرضه می کنند؟ دبیر هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این انتظار به حقی است که شاهد کاهش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف راز سوداگران افزایش قیمت خودرو با تحقیق و تفحص

کشف راز سوداگران افزایش قیمت خودرو با تحقیق و تفحص