مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 دی 1399 ساعت 00:302021-01-15بين الملل

سیستم هشدار دهنده ای برای جلوگیری از جاماندن کودک در خودرو


از سال 1998تاکنون بیش از 800 کودک در ایالات متحده به دلیل آنکه والدینشان فراموش کرده اند آنها را از خودرو خارج کنند، جان خود را از دست داده اند، - از سال 1998تاکنون بیش از 800 کودک در ایالات متحده به دلیل آنکه والدینشان فراموش کرده اند آنها را از خودرو خارج کنند، جان خود را از دست داده اند، حال استارتاپ ایتالیایی "Filo" یک سیستم هشدار دهنده کودک مبتنی بر بلوتوث با نام "تاتا" (Tata) ایجاد کرده است که برای جلوگیری از این حوادث ناگوار طراحی شده و در داخل یا روی صندلی ماشین قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از انگجت، این سیستم روی تاتا پد که یک بالشتک متصل به بلوتوث است، قرار گرفته و سپس در زیر صندلی کودک تعبیه می شود و زمان نشستن کودک روی صندلی را تشخیص می دهد.

اگر ارتباط حسگر موجود در پد یا بند در حالی که کودک هنوز در اتومبیل است با تلفن کاربر قطع شود، کاربران یک هشدار در تلفن هوشمند خود دریافت خواهند کرد که به آنها یادآوری می کند از ترک کودک خودداری کنند.

نکته خوب این است که کاربران تنها یک هشدار دریافت نخواهند کرد.

اولین هشدار ارسال شده برای تلفن هوشمند کاربران سه دقیقه پس از قطع اتصال، ارسال خواهد شد و مورد دوم یک تماس تلفنی یک دقیقه بعد از آن است و هشدار نهایی نیز مجموعه ای از تماس ها با تلفن های اضطراری است که این شماره ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم هشدار دهنده ای برای جلوگیری از جاماندن کودک در خودرو

سیستم هشدار دهنده ای برای جلوگیری از جاماندن کودک در خودرو