مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 23:302021-01-15اقتصادي

رییس دانشگاه امیرکبیر: افزایش بودجه سال آینده جوابگوی نیاز دانشگاه نیست


رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه سال گذشته میزان افزایش حقوق کارکنان و اساتید پرداخت نشده است، گفت: افزایش 40 درصدی بودجه سال آینده دانشگاه، - سید احمد معتمدی رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت وگو با خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس با بیان اینکه بودجه این دانشگاه برای سال آینده تنها 40 درصد افزایش یافته است، گفت: این بودجه نسبت به متوسط دانشگاه های کشور کم است زیرا با توجه به افزایش حقوق کارمندان و اساتید، نمی توانیم جوابگوی آنها باشیم و در وضعیت بدی قرار خواهیم گرفت.

وی درباره آخرین وضعیت تخصیص بودجه دانشگاه، ادامه داد: هنوز با کسری بودجه سال گذشته مواجه هستیم و این موضوع را با سازمان مدیریت برنامه و بودجه درمیان گذاشتیم چراکه به معنای واقعی بودجه تخصیص یافته به دانشگاه جوابگوی فعالیت ها نیست.

معتمدی تصریح کرد: شاید افزایش بودجه سالانه دانشگاه ها به ظاهر مناسب باشد اما با توجه به تورم و پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیأت علمی، دانشگاه را با مشکل جدی رو به رو می کند این در حالیست که سال گذشته میزان افزایش حقوق را پرداخت نکردند.

رییس دانشگاه صنعتی امیر کبیر اضافه کرد: با یک حساب کلی می توان گفت بودجه دانشگاه را 15 درصد رشد داده اند اما از سوی دیگر ما با 40 درصد افزایش حقوق اساتید و 25 درصد کارکنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه امیرکبیر: افزایش بودجه سال آینده جوابگوی نیاز دانشگاه نیست

رییس دانشگاه امیرکبیر: افزایش بودجه سال آینده جوابگوی نیاز دانشگاه نیست