مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 22:352021-01-15سياسي

فتح و حماس از تعیین موعد انتخابات در فلسطین استقبال کردند


جنبش های فتح و حماس در بیانیه های جداگانه ای از تعیین موعد برگزاری انتخابات در فلسطین که از سوی محمود عباس اعلام شد، حمایت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از تعیین موعد انتخابات سه گانه ریاستی، پارلمانی، شورای ملی این کشور استقبال کرد.

این جنبش در بیانیه ای جمعه شب اعلام کرد و گفت که حماس بر دست یابی به این حق به نفع مردم فلسطین که در انتخاب رهبران و نمایندگان خود صاحب حق مطلق هستند، تأکید کرد.

حماس گفت که طی ماه های گذشته در راستای برداشته شدن همه موانع برای رسیدن به چنین روزی تلاش کرده و این جنبش برای تحقق این امر، از خود انعطاف خیلی زیادی نشان داده است.

در همین ارتباط جنبش فتح فلسطین که ریاست آن برعهده محمود عباس است، نیز از تعیین موعد انتخابات استقبال کرد و آن را تجلی اراده مردم فلسطین دانست.

سخنگوی جنبش فتح گفت که مردم فلسطین در حال گذار از مرحله تاریخی و مهمی برای پایان دادن به دو دستگی ای هستند که 13 سال ادامه داشته است.

اسامه القواسمی در بیانیه ای گفت که مرحله آتی در فلسطین شاهد گفت وگوی ملی عمیق برای بررسی همه مسائل و جزییات خواهد بود.

رسانه های فلسطینی جمعه شب گزارش دادند که محمود عباس در دیدار با حنا ناصر ، رییس کمیته برگزاری انتخابات، طی حکمی موعد انتخابات سه گان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فتح و حماس از تعیین موعد انتخابات در فلسطین استقبال کردند

فتح و حماس از تعیین موعد انتخابات در فلسطین استقبال کردند