مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 21:552021-01-15اقتصادي

احداث چهار سرای محله در محلات سیزده گانه


شهردار اردبیل از احداث چهار سرای محله در محلات سیزده گانه شهر اردبیل خبر داد.

- حمید لطف اللهیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران از مناطق حاشیه شهر اردبیل قرار شد تا در چهار محله هدف برای هر یک از پروژه های سرای محله و احداث پارک محله ای 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار تا پایان سال تزریق شود.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه های عمرانی و خدماتی در محلات گلمغان، میر اشرف، ملایوسف و ایران آباد اردبیل اجرایی و عملیاتی می شود.

لطف اللهیان ادامه داد: در این محلات احداث پروژه های عمرانی و خدماتی در قالب بازآفرینی شهری آغاز شده و در سال آینده به تدریج به بهره برداری می رسد.

وی به بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه بازآفرینی بازار تاریخی و سنتی اردبیل اشاره کرد و گفت: برای تکمیل این پروژه در فاز اول قرار شد شرکت بازآفرینی شهری مبلغ 16 میلیارد تومان پرداخت کند تا در کنار کمک سازمان میراث فرهنگی و تعتبارات استانی این بازسازی شکل منسجم بگیرد.

شهردار اردبیل بیان کرد: مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری از سرای پنبه فروشان، وکیل، امام جمعه، زنجیرلر و دمیرچی بازدید کرده و قول مساعد برای بازسازی این بناهای تاریخی و فرسوده بازار اردبیل دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث چهار سرای محله در محلات سیزده گانه

احداث چهار سرای محله در محلات سیزده گانه