مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 21:152021-01-15بين الملل

معاون ترامپ پیروزی در انتخابات را به «کامالا هریس» تبریک گفت


روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد که «مایک پنس» در گفتگویی تلفنی با معاون رییس جمهور منتخب آمریکا به وی تبریک گفته و برای اجرای فرآیند انتقال قدرت به وی پیشنهاد کمک داده است.

- روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی اعلام کرد که مایک پنس در گفتگویی تلفنی با معاون رییس جمهور منتخب آمریکا به وی تبریک گفته و برای اجرای فرآیند انتقال قدرت به وی پیشنهاد کمک داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نشنال ریویو، روزنامه نیویورک تایمز برای نخستین بار در گزارشی اعلام کرد که مایک پنس معاون دونالد ترامپ روز پنج شنبه در یک گفتگوی تلفنی با کامالا هریس معاون رییس جمهور منتخب آمریکا به وی پیروزی در انتخابات را تبریک گفته و حتی برای اجرای فرآیند انتقال قدرت در کاخ سفید به وی پیشنهاد کمک داده است.

گفته می شود که از آخرین مناظره انتخاباتی مایک پنس و کامالا هریس در اکتبر سال گذشته، این نخستین بار است که این دو معاون ریاست جمهوری آمریکا با یکدیگر گفتگو می کنند.

معاون ترامپ در حالی به کامالا هریس پیروزی در انتخابات را تبریک می گوید که ترامپ هنوز به طور رسمی شکست خود در برابر جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا را-به رغم تأیید آرای الکترال از سوی کنگره- نپذیرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ترامپ پیروزی در انتخابات را به «کامالا هریس» تبریک گفت

معاون ترامپ پیروزی در انتخابات را به «کامالا هریس» تبریک گفت