مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 21:102021-01-15سياسي

واکنش یک مقام عراقی به ایده دکتر رضایی با عنوان «ایران بزرگ اقتصادی»


عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، به سخنان دکتر محسن رضایی درخصوص تحقق سند چشم انداز، تشکیل «ایران بزرگ اقتصادی» و «کمربندی طلایی آسیای جنوب غربی» واکنش نشان داد.

- عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق، به سخنان دکتر محسن رضایی درخصوص تحقق سند چشم انداز، تشکیل ایران بزرگ اقتصادی و کمربندی طلایی آسیای جنوب غربی واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالخالق العزاوی، عضو کمیسیون امنیت و دفاع در پارلمان عراق، روز جمعه در گفتگو با پایگاه خبری بغداد الیوم، تاکید کرد: پروژه تحت عنوان کمربند طلایی آسیای جنوب غربی اگر منجر به ایجاد همبستگی اقتصادی و انسجام میان ایران و عراق و دیگر کشورهای خاورمیانه شود، مورد قبول است.

وی گفت: وضعیت داخلی عراق مشخص است و این کشور اکنون به دلیل برخی دخالت های خارجی از ضعف و مشکلات رنج می برد و مردم عراق به رغم منابع خدادادی عظیم، از رفاه محروم هستند.

این نماینده عراقی خاطرنشان کرد: اعلان یکی از مقامات ایران در رابطه با تاسیس کمربند طلایی که تمام منطقه خاورمیانه را دربرمی گیرد، اگر در چارچوب رشد اقتصادی و همکاری میان کشور و ایجاد فضای همبستگی و اتحاد و همچنین ثبات در منطقه باشد، ما آن را امری مثبت به حساب می آوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش یک مقام عراقی به ایده دکتر رضایی با عنوان «ایران بزرگ اقتصادی»

واکنش یک مقام عراقی به ایده دکتر رضایی با عنوان «ایران بزرگ اقتصادی»