مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 20:102021-01-15بين الملل

واکنش نخست وزیر پاکستان به ادعای وزیر خارجه آمریکا علیه ایران


عمران خان نخست وزیر پاکستان در واکنش به ادعای بی اساس وزیر خارجه آمریکا مبنی بر ارتباط ایران و القاعده، گفت: جهان اتهامات پومپئو علیه ایران را باور نمی کند؛ - شاید او خود را برای انتخابات سال 2024 آماده می کند و به دنبال جلب حمایت لابی اسراییل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، نخست وزیر پاکستان در واکنش به اتهامات آمریکا علیه ایران گفت: سخنان مایک پمپئو وزیر امورخارجه ایالات متحده حرکتی خطرناک برای کسب خشنودی اسراییل است اما جهان این ادعاها را هرگز باور نمی کند.

عمران خان جمعه شب در مصاحبه با شبکه پاکستانی BOL نیوز، تاکید کرد که اتهامات پمپئو علیه جمهوری اسلامی ایران و مرتبط دانستن این کشور با القاعده هرگز باور کردنی نیست و دنیا چنین سخنانی را قبول نمی کند.

وی افزود: پمپئو به طور اصولی به پایان خط رسیده و مهلت دولت فعلی در آمریکا تمام شده است با این حال اتهامات وی بسیار خطرناک است و هدف اصلی آن نیز بدست آوردن خشنودی صهیونیست ها می باشد.

نخست وزیر پاکستان گفت: هیچ شکی نیست که پمپئو برای جلب رضایت اسراییل چنین اتهامات بی اساسی را علیه ایران مطرح می کند البته شاید وی خود را برای انتخابات سال 2024 آماده می کند و با همین هدف به دنبال جلب حمایت لابی صهیونیسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نخست وزیر پاکستان به ادعای وزیر خارجه آمریکا علیه ایران

واکنش نخست وزیر پاکستان به ادعای وزیر خارجه آمریکا علیه ایران