مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 20:002021-01-15پزشكي

ترخیص بیماران کرونایی در مازندران روبه افزایش است


معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه میزان ترخیص نسبت به بستری شدن بیماران کرونایی در مازندران روبه افزایش و پیشی گرفته است، - آن را علامت خوبی برای مهار دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم جان بابایی شامگاه جمعه در بازدید از مراکز درمانی استان با انتقاد از حجم بالای سفرهای غیرضرور به استان مازندران اظهار داشت: ای کاش مدیریت به گونه ای صورت می گرفت تا شاهد بار ترافیک و سفر به استانی که دارای وضعیت قرمز است، نبودیم.

وی از مردم خواست تا از سفرهای غیرضرور به استان پرهیز کنند، گفت: از مسافران تقاضا داریم که هرچه زودتر مازندران را ترک کنند زیرا شرایط این استان مهیای میزبانی نیست.

وی با بیان اینکه پیک سوم مازندران با تأخیر رخ داد، اظهار داشت: این مسئله سبب شد تا عملاً بیماری خود را بیشتر نشان دهد اما در حال حاضر میزان ترخیص از مراکز درمانی استان روبه افزایش بوده و این علامت خوبی است.

جان بابایی یادآور شد: خوشبختانه آمار بیماران سرپایی نیز در مازندران آرام تر شده و در برخی مناطق روبه کاهش است و از هزار و 300 بیماری که در استان بستری است، تست یک سوم آنان مثبت گزارش شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت مؤثرترین اقدام برای مهار و کنترل بیماری کرونا را فاصله گذاری اجتماعی ذکر کرد و گفت: این مسئله در جلسات و حتی در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص بیماران کرونایی در مازندران روبه افزایش است

ترخیص بیماران کرونایی در مازندران روبه افزایش است