مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 18:302021-01-15اقتصادي

تکمیل شبکه های برق رسانی آسیب دیده از سیل 50 میلیارد نیاز دارد


مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: برای تکمیل شبکه های برق رسانی آسیب دیده از سیل به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: برای تکمیل شبکه های برق رسانی آسیب دیده از سیل به 50 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فریدون خودنیا در گفت وگو با ایسنا و در پاسخ به سوالی در خصوص عملیات برق رسانی به واحدهای جدید الاحداث مربوط به سیل سال گذشته اظهار کرد: در حال حاضر هر تعداد واحدی که احداث شده شرکت توزیع برق لرستان در نقاط جدید روستاهای چم مهر، حیات الغیب و سایر روستاها عملیات برق رسانی را انجام داده و مشکلی در این راستا نداریم.

وی اضافه کرد: با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سایر نهادها و استان های معین هماهنگی شده و تقریبا همه نیازمندی ها در ارتباط با تامین زیر ساخت برق را انجام دادیم.

مدیرعامل شرکت برق لرستان در خصوص خسارات ناشی از سیل گفت: با نرخ سال 98، 120 میلیارد تومان خسارت به شبکه برق رسانی وارد و تقریبا 480 کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و 200 دستگاه پست هوایی اختصاصی و عمومی دچار خسارت شد و اگر این میزان خسارت با نرخ امروز برآورد شود بین 350 تا 360 میلیارد است.

خودنیا اضافه کرد: 76 میلیارد تومان از ستاد مدیریت بحران تخصیص اعتبار گرفتیم و همین مبلغ را تا مرداد ماه امسال هزینه کردیم و اسناد و مدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل شبکه های برق رسانی آسیب دیده از سیل 50 میلیارد نیاز دارد

تکمیل شبکه های برق رسانی آسیب دیده از سیل 50 میلیارد نیاز دارد