مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 18:102021-01-15اجتماعي

وقوع 21 آتش سوزی در عرصه های جنگلی مازندران/ حریق 15 هکتار اراضی جنگلی


مجموعا بین 10 تا 15 هکتار از اراضی جنگلی مازندران دچار حریق شد.

- پس از آنکه هواشناسی مازندران ضمن هشدار درباره افزایش دما و وزش باد گرم، از احتمال آتش سوزی جنگل ها خبرداده بود، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران گفته که، بین 10 تا 15 هکتار از اراضی جنگلی مازندران دچار حریق شد.

پیش از این سیدابراهیم میرعمادی رییس اداره منابع طبیعی شهرستان نکا نیز از احتمال حریق جنگل ها به دلیل هوای گرم هشدار داده و گفته بود که، با توجه به شرایط جوی جهت جلوگیری از هرگونه حریق احتمالی در عرصه های جنگلی و اقدام به موقع نسبت به حضور حداکثری نیرو ها، تمام پرسنل در حالت آماده باش کامل هستند.

در رامسر و بابل نیز، آتش سوزی، بخش زیادی از عرصه های جنگلی را از بین برده بود و نیروهای مردمی پا به پای مسئولان، به اطفای حریق پرداختند.

با وجود تمامی آماده باش ها، بخشی از عرصه های جنگلی در سراسر مازندران، گرفتار حریق شد و بخش زیادی از این حریق نیز پس از ساعت ها ایجاد خسارت، کنترل شد.

اسحاق عطایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران - ساری، در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آخرین وضعیت آتش سوزی جنگلهای مازندران اظهار کرد: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی مازندران تمام ادارات شهرستانی و واحدهای نظارتی حفاظتی در حالت آماده باش قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 21 آتش سوزی در عرصه های جنگلی مازندران/ حریق 15 هکتار اراضی جنگلی

وقوع 21 آتش سوزی در عرصه های جنگلی مازندران/ حریق 15 هکتار اراضی جنگلی