مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 17:252021-01-15اقتصادي

یک متقاضی جدید فولادی در منطقه ویژه پارسیان


مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزات به منظور ایجاد مجتمع فولادی در منطقه ویژه پارسیان اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در نشست با مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزات ( MMTE ) در خصوص سرمایه گذاری این شرکت در منطقه ویژه اقتصادی پارسیان دیدار و گفت وگو کرد.

  شهریار طاهرپور مدیرعامل شرکت مهندسی فن آور معادن و فلزات با بیان اینکه این شرکت تا کنون با اجرای طرح های عظیم فولادی و تحت  لیسانس میدرکس به عنوان یکی از بزرگترین و فعال ترین شرکت های داخلی در زنجیره تولید فولاد به ویژه احداث واحدهای احیاء مستقیم و کارخانه های ذوب و ریخته گری در کشور مشغول به فعالیت است، گفت: این شرکت تا کنون بیش از 14 پروژه را به اتمام رسانده و برخی از پروژه های مهم را نیز در دست اجرا دارد.

  وی افزود: این شرکت با اتکا به  تجربیات زیاد و نیروهای متخصص بومی که در اختیار دارد بنا دارد نسبت به سرمایه گذاری بلند مدت در بخش فولادسازی اقدام کند و بندر پارسیان به دلیل مزایای ویژه و موقعیت استراتژیکی که دارد به عنوان گزینه اصلی این شرکت برای سرمایه گذاری در نظر گرفته  شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک متقاضی جدید فولادی در منطقه ویژه پارسیان

یک متقاضی جدید فولادی در منطقه ویژه پارسیان