مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 17:202021-01-15ورزشي

گل گهر به دنبال بهره گیری از ضربات ایستگاهی بود اما ناکام ماند


تیم گل گهر از لحاظ ساختار و تاکتیک و تکنیک از بهترین تیم های لیگ برتر محسوب می شود و در این بازی به دنبال بهره گیری از ضربات ایستگاهی بود اما ناکام ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عبدی عصر جمعه در نشست خبری پس از دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان، اظهار کرد: تیم گل گهر سیرجان با مهره های تأثیرگذاری که دارد یکی از بهترین خطوط حمله لیگ برتر است اما با برنامه ریزی کادر فنی به مصاف این تیم رفتیم.

وی افزود: بازیکنان به دستورات سرمربی به خوبی عمل کردند و فرصت گل زنی به تیم گل گهر ندادند و حتی چند موقعیت خوب در اختیار داشتیم که می توانست به گل تبدیل شود، اما این اتفاق نیفتاد.

مربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد: بازیکنان در نیمه دوم کاملاً سوار بازی بودند و چند موقعیت را نیز از دست دادیم.

عبدی ادامه داد: البته گل گهر سیرجان بیشتر به دنبال این بود که بتواند از ضربات ایستگاهی استفاده کند و به نتیجه برسد ولی بازیکنان آلومینیوم هوشیار بودند و شانس و فرصت گل زنی را از گل گهر سیرجان گرفتند.

عبدی گفت: آنچه باید برای حفظ دروازه و ایجاد موقعیت انجام بدهیم به درستی انجام دادیم و حتی چند موقعیت خوب در اختیار داشتیم که می توانست به گل تبدیل شود؛ در مجموع بازی خوبی بود و می توانستیم کار را به نفع خود تمام کنیم ولی بازی با تساوی بدون گل پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل گهر به دنبال بهره گیری از ضربات ایستگاهی بود اما ناکام ماند

گل گهر به دنبال بهره گیری از ضربات ایستگاهی بود اما ناکام ماند