مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 17:102021-01-15سياسي

مشکل آب روستاهای شهرستان چوار در دستور کار مسئولان قرار گیرد


مشکل آب روستاهای شهرستان تازه تاسیس چوار در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر بسطامی عصر جمعه در مسجد صاحب الزمان شهرستان چوار، ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع مردم چوار و تبریک شهرستان شدن چوار، از تلاش های مسئولان کشوری و استانی به ویژه استاندار ایلام در این راستا تقدیر کرد.

وی در ادامه به رایزنی های خود در راستای دعوت از مسئولان کشوری برای حضور در استان اشاره کرد و عنوان کرد: در این مدت تلاش کرده ام که با دعوت از مسئولان کشوری برای استان گامی مثبت بردارم و با بهره گرفتن از ظرفیت مسئولان کشوری؛ بلکه مقداری از محرومیت و درد و رنج استانم کاسته شود.

نماینده مردم استان در مجلس در بخش دیگری از سخنان خود به بودجه 1400 اشاره کرد و آن را در طول تاریخ این استان بی نظیر عنوان کرد و تلاش های استاندار را در این عرصه قابل تقدیر و محوری برشمرد.

بسطامی، همچنین اساس کار مجلس شورای اسلامی را بر اساس منشور مدیریتی مقام معظم رهبری بر سه محور حرکت مبتنی بر عدالت برای تمام اقشار جامعه، توجه به اقتصاد و معیشت مردم عنوان کرد.

وی، بر تحقق مطالبات مردمی و رفع مشکلات و چالش های فراروی معیشت آنان تاکید کرد و گفت: دستگاه ها ارگان های استانی در راستای استقرار ادارات خود در سطح شهرستان چوار، با تمام توان خود ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب روستاهای شهرستان چوار در دستور کار مسئولان قرار گیرد

مشکل آب روستاهای شهرستان چوار در دستور کار مسئولان قرار گیرد