مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 16:302021-01-15سياسي

برگزاری اولین گردهمایی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت


مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی از برگزاری اولین گردهمایی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت با هدف اتحاد و همبستگی بیشتر نوجوانان جهان اسلام، - در مشهد خبر داد.

سید علی رضا امین یزدی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خراسان رضوی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، از برگزاری اولین گردهمایی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت در مشهد خبر داد.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری این گردهمایی گفت: با توجه به مجموع حوادثی که در جهان اسلام در حال وقوع است ضرورت ایجاد همدلی، همبستگی، اتحاد و آشنایی نوجوانان و دانش آموزان کشورهایی که حول محور مقاومت هستند این گردهمایی به میزبانی ایران انجام می شود.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه این نوجوانان روزی به جوانان و آینده سازان کشورهای خود تبدیل خواهند شد اظهار کرد: ایجاد اتحاد و همبستگی و دوستی از سن نوجوانی می تواند آینده توأم با همدلی و همبستگی را در بین این آینده سازان رقم بزند بنابراین برگزاری چنین گردهمایی های می تواند تأثیرات بند مدتی بر نوع و شکل رفتار بین مردم دو ملت نیز داشته باشد چرا که این نوجوانان هر کدام در آینده علاوه بر مسئولیت هایی که خواهند داشت خود بر خانواده هایشان نیز تأثیرات غیر قابل انکاری دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین گردهمایی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت

برگزاری اولین گردهمایی نوجوانان جهان اسلام در محور مقاومت