مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 16:302021-01-15سياسي

اجازه ندهیم به ظرفیت های انقلابی چوب حراج بزنند


شایسته نیست که درشرایط فعلی، این دانشگاه و آن نهاد و این اداره چوب حراج به ظرفیت های انقلابی بزنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین محمد استوار میمندی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه امروز بیست و ششم دی ماه طی سخنانی با برشمردن شاخصه های قیام فاطمی اظهار داشت: امروز حمایت از جریان انقلابی وظیفه همه ما است.

وی تاکید کرد: امروز تنها راه نجات این کشور سپردن مدیریت های خرد و کلان به دست انقلابیونی است که به خدا ایمان دارند، در راه خدا استقامت می ورزند و اهل ترس و تاثیرپذیری از قرابت ها نیستند.

رییس حوزه علمیه فارس ضمن تسلیت شهادت جانگداز صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: آنچه از سیره پیشوایان معصوم علیه السلام به ما رسیده سرتاسر اخلاق و تعالی انسانیت و حرکت در مسیر عبودیت است.

حجت الاسلام استوار میمندی نگاه تک بعدی به زندگی پیشوایان دینی را مسیری ناصحیح دانست و عنوان کرد: نگاه تک بعدی ابعاد شخصیت ائمه مسیر صحیح را به ما نشان می دهد اما نگاهی جامع به همه ابعاد شخصیتی و آنها می تواند مسیر راه را روشن نگه دارد.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه سلام الله علیها برای دفاع از ارزش های الهی و دفاع از استمرار بعثت پیامبر(ص) قیام کرد و این بزرگترین خدمت این بانو به دین خدا بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه ندهیم به ظرفیت های انقلابی چوب حراج بزنند

اجازه ندهیم به ظرفیت های انقلابی چوب حراج بزنند