مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 15:502021-01-15پزشكي

پژوهشگر برگزیده کشور جایزه خود را به بیمارستان نمازی اهدا کرد


به دنبال تقدیر از رییس بخش صرع مرکز آموزشی درمانی نمازی به عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری، آیین تقدیر از این استاد در بیمارستان نمازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی نمازی، سرپرست این مرکز گفت: علی اکبر اسدی پویا؛ رییس بخش صرع مرکز آموزشی درمانی نمازی، به عنوان پژوهشگر برگزیده کشوری در بیست و یکمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور و رتبه دوم برگزیدگان کمیته علوم بالینی و سلامت در بیست و ششمین جشنواره تحقیقاتی علوم پزشکی کشور(رازی) معرفی شده است.

رییس بیمارستان نمازی در این آیین با تبریک موفقیت های این چهره علمی به گروه نورولوژی، مرکز آموزشی درمانی نمازی را مهد پرورش اساتیدی عنوان کرد که مانند دکتر اسدی پویا، همواره به دنبال راه جدیدی برای کمک به بیماران هستند.

محمدصادق مسعودی اضافه کرد: این پژوهشگر برجسته کشوری، مبلغ نقدی جایزه دریافتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به کارکنان بخش تشنج، پرستاران بخش های کووید و کارکنان حفاظت فیزیکی مرکز آموزشی درمانی نمازی اهداء کرد.

مدیر گروه نورولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به اعزام بیماران از نقاط مختلف کشور به بخش صرع مرکز آموزشی درمانی نمازی گفت: اسدی  پویا با فعالیت ها و پژوهش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهشگر برگزیده کشور جایزه خود را به بیمارستان نمازی اهدا کرد

پژوهشگر برگزیده کشور جایزه خود را به بیمارستان نمازی اهدا کرد