مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 15:052021-01-15سياسي

سلامت مردم و محیط زیست شهر قابل معامله نیست


امام جمعه اردکان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت صنایع برای عمران و آبادانی شهر، گفت: اگر از صنایع کمکی گرفته شده است بدانید که معامله ای انجام نشده است چراکه سلامت مردم و محیط زیست شهر با هیچ موضوعی قابل معامله نبوده و نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردکان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از معصیت و گناه، به بیان گوشه هایی از خطبه حضرت زهرا (سلام الله علیها) پرداخت و بر برپایی هرچه باشکوه تر مجالس فاطمی تأکید کرد.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در هفته گذشته، افزود: ایشان در بیانات خود فرمودند که اگر تحریم ها برداشته نشود بازگشت آمریکا به برجام برای ما نفعی ندارد بلکه ضرر هم دارد هدف از برجام لغو یکجای همه تحریم ها بود اگر این هدف محقق نشود بودن یا نبودن یک کشوری در این قرارداد برای ما نفعی ندارد.

امام جمعه اردکان گفت: از نکات مهم سخنرانی مقام معظم رهبری این است که اگر مذاکره ای انجام می شود مذاکره درباره قدرت موشکی ما و ارتباط کشور ما با دوستان منطقه ای ممنوع است این ها جزو خطوط قرمز است چراکه سستی ورزیدن ما در برابر دشمن آن ها را جسورتر و زیاده خواه تر می کند قدرت موشکی و هسته ای ما برای امنیت این مردم است و هدف آن بازدارندگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامت مردم و محیط زیست شهر قابل معامله نیست

سلامت مردم و محیط زیست شهر قابل معامله نیست