مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:552021-01-15سياسي

هم پیمانی چین با ایران برای زمین زدن پوزه آمریکا در منطقه


ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد گفت: فرمانده نیروی زمینی ارتش چین گفت که ما هم پیمان ایران هستیم چراکه ایران تنها کشوری است که توانسته پوزه آمریکایی ها را در منطقه به زمین بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنجان، امیر محسن آذرافروز پیش از ظهر امروز در آیین نکوداشت بهمن کرمی در شهر چمگردان اظهار کرد: انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس رسالت سنگینی است که امروز ضرورت آن بیش ازپیش نمایان شده است.

ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد بابیان اینکه نسل امروز به پشتوانه فرهنگ غنی دفاع مقدس خود را برای پیکار با دشمنان آماده کرده اند، خاطرنشان کرد: بنده در جبهه مقاومت و در بین دلاورمردان سپاه پاسداران و غیورمردان ارتش شاهد حضور جوانانی هستم که حتی دفاع مقدس را ندیده اند اما با تاسی از رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس خود را برای نبردی بزرگ با دشمنان مهیا ساخته اند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) تصریح کرد: شهدای ما و رزمندگان در طول دفاع مقدس و نبردهای دیگری همچون محور مقاومت در جهان اسلام، با تاسی از حضرت زهرا(س) توفیقات بزرگی را کسب کرده اند.

وی افزود: یازهرا(س) اسم رمز بسیاری از عملیات های چون فتح المبین، ولفجر 5 بوده و حتی در موشک باران پایگاه نظامی آمریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم پیمانی چین با ایران برای زمین زدن پوزه آمریکا در منطقه

هم پیمانی چین با ایران برای زمین زدن پوزه آمریکا در منطقه