مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:402021-01-15اقتصادي

مجتمع مس سرچشمه 20 سری جهیزیه به زوجین نیازمند رفسنجان اهدا کرد


مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان گفت: با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، 20 سری جهیزیه توسط موکب شهدای صنعت مس در بیت الزهرای رفسنجان به زوجین نیازمند این شهر اهداء شد.

- ایسنا/کرمان مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان گفت: با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، 20 سری جهیزیه توسط موکب شهدای صنعت مس در بیت الزهرای رفسنجان به زوجین نیازمند این شهر اهداء شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا توحیدی پور در این رابطه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موکب شهدای صنعت مس رفسنجان اردیبهشت ماه امسال شکل گرفت و همزمان با بحران کرونا 2000 بسته معیشتی به ارزش هر کدام 500 هزار تومان بین نیازمندان توزیع کرد.

وی افزود: از ماه مبارک رمضان نیز تا آبان ماه پنج سری توزیع بسته های معیشتی داشتیم و این بسته ها را بین 490 خانوار که تحت حمایت هیچ نهادیی نبودند، توزیع کردیم.

توحیدی پور تصریح کرد: در هفته مقاومت و نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هم موکب شهدای صنعت مس در گلزار شهدای کرمان مستقر شد و به مدت 10 شبانه روز اقلام ماسک و مواد ضدعفونی کننده و بسته های خوراکی شامل شیر و آبمیوه، کیک و آب معدنی بین زائران توزیع کرد.

مسئول موکب شهدای صنعت مس رفسنجان بیان کرد: همچنین این موکب جهت کمک به زوج های جوان نیازمند، پویش شهید حاج قاسم سلیمانی را راه اندازی کرد و مردم به شما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع مس سرچشمه 20 سری جهیزیه به زوجین نیازمند رفسنجان اهدا کرد

مجتمع مس سرچشمه 20 سری جهیزیه به زوجین نیازمند رفسنجان اهدا کرد