مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 14:202021-01-15سياسي

محسن هاشمی یادآوری کرد: حوادث 88، حصر، محدودیت خاتمی و ردصلاحیت آیت الله هاشمی


محسن هاشمی امروز در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان به مرور بخشی از مهمترین حوادث سالهای اخیر از جمله حوادث 88، حصر مهدی کروبی و میرحسین موسوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محسن هاشمی یادآور شد: ما در گذشته حوادث سال 88 و 89 داشتیم که منجر به کنار گذاشتن شیخ اصلاحات و نخست وزیر دوران جنگ شد و باعث محدودیت برای رییس دولت اصلاحات شد یا در این سال ها قطعنامه های شدید سازمان ملل علیه ایران و تحریم های شدید علیه کشورمان را داشتیم که منجر به تحریم کمرشکن اقتصادی شد یا رد صلاحیت آیت الله هاشمی و سازوکار برجام را داشتیم که روی کارآمدن ترامپ نگذاشت از آن استفاده کنیم و حوادث آبان 98 و تصویب نکردن FATF را داشتیم و بعد به هم شیوع ویروس کرونا رسیدیم و اکنون نیز نزدیک به انتخابات 1400 هستیم.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی انتخابات 1400 برای آینده ایران را مهم دانست و افزود: باید با اتحاد و روشنگری از این انتخابات عبور کنیم.

محسن هاشمی روز جمعه در ششمین مجمع عمومی حزب ندای ایرانیان گفت: اگر روند 10 تا 12 سال گذشته را تحلیل کنیم اتفاقات مهمی داشتیم که می توان بعضی از آنها را به عنوان انفجار، زلزله و یا حادثه مهم یاد کرد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری افزود: باید بتوانیم آینده مناسبی را برای کشور بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محسن هاشمی یادآوری کرد: حوادث 88، حصر، محدودیت خاتمی و ردصلاحیت آیت الله هاشمی

محسن هاشمی یادآوری کرد: حوادث 88، حصر، محدودیت خاتمی و ردصلاحیت آیت الله هاشمی