مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:552021-01-15سياسي

علم الهدی:کرونا اقتصاد مشهد را به استیصال کشیده است


با توجه به اینکه اقتصاد شهر مقدس مشهد بر حضور زائران استوار است خسارات اقتصادی کرونا در این شهر از دیگر شهرهای کشور بیشتر بوده بطوریکه اقتصاد آن را به استیصال کشیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شفقنا، آیت الله سید احمد علم الهدی در اولین نماز جمعه حضوری مشهد پس از کرونا و تعطیلی حدود یک ساله ناشی از شیوع این ویروس افزود: از مسوولان خواهش می کنم جبران سریع خسارات ناشی از این ویروس در شهر مقدس مشهد را در دستور کار قرار دهند.

وی ادامه داد: اقتصاد مشهد بر پایه حضور زائران حضرت امام رضا (ع) استوار است و شیوع کرونا در خانه حضرت امام رضا (ع) را به روی زائران بست و ارتباط زائران با این شهر مقدس قطع شد لذا وضع اقتصادی مردم، بازار و اصناف به سر حد استیصال رسیده و این وضعیت همچنان ادامه دارد.

امام جمعه مشهد گفت: آنگونه که مسوولان بهداشتی می گویند این ویروس رفتنی نیست و باید با آن زندگی کنیم لذا برای ادامه زندگی در کنار آن باید چاره اساسی اندیشیده شود، نمی شود فقط به فکر حذف و ایجاد محدودیت بود.

وی افزود: تداوم امور زندگی با وجود این ویروس باید مدیریت شود، تنها حذف و ایجاد محدودیت مشکلی را حل نمی کند بلکه آن را بیشتر می کند بطوریکه در بخش خدمات هتل ها و رستورانهای شهر مشهد بیش از 37 هزار خانواده بیکار شدند، این افراد کسانی هستند که بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علم الهدی:کرونا اقتصاد مشهد را به استیصال کشیده است

علم الهدی:کرونا اقتصاد مشهد را به استیصال کشیده است