مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 12:252021-01-15سياسي

کنترل قیمت کالاهای اساسی سفره مردم کار سختی نیست


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: مدیریت قیمت چند رقم کالای پرمصرف غذایی که سفره قشر متوسط و پایین را تأمین می کند، نباید مسأله سختی برای دولت باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبالا رود می گویند جعلی است و اگر پایین بیاید می گویند برای فلان امر است.

نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان رهبری از صدا و سیما خواست با تهیه گزارش از بیمارستانها نشان دهند که کاهش شیوع ویروس کرونا واقعی است و دشمنان درصدد ایجاد تفرقه در جامعه هستند و دشمن بداند اگر ستاد مقابله با ویروس کرونا اجازه برپایی راهپیمایی 22 بهمن را صادر کنند این ملت بار دیگر دشمنان را حیرت زده خواهند کرد چرا این ملت از بصیرت بالایی در دفاع از انقلاب اسلامی برخوردار است.

امام جمعه اردبیل با انتقاد از عدم کنترل قیمت کالاهای اساسی از سوی دولت خاطرنشان کرد: مدیریت قیمت چند رقم کالای پرمصرف غذایی که سفره قشر متوسط و پایین را تأمین می کند، نباید مسأله سختی باشد که از این جهت از دولت گلایه مند هستیم.

آیت الله عاملی به خاموش های اخیر نیز اشاره کرد و گفت: در سایه بی تدبیر و سوءمدیریت این اتفاقات رخ داده و اینکه مسئولین اذعان دارند که پیش بینی حجم بالای مصرف حامل های انرژی را نداشته ایم، اظهارات مردودی است و چنین مسئولی باید به خاطر این بی مدیریتی از سمت خود استعفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل قیمت کالاهای اساسی سفره مردم کار سختی نیست

کنترل قیمت کالاهای اساسی سفره مردم کار سختی نیست