مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 11:052021-01-15سياسي

ارائه خدمات رایگان چشمی پزشکی گروه جهادی شهید رهنمون در سنندج


گروه جهادی شهید رهنمون بسیج جامعه پزشکی با استقرار در منطقه حاشیه نشین نایسر سنندج، بیماران چشمی را بصورت رایگان ویزیت می کنند.

- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج ظهر امروز در حاشیه ویزیت رایگان بیماران چشمی توسط گروه جهادی چشم پزشکی شهید رهنمون در منطقه حاشیه نشین نایسر در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: هفت نفر از پزشکان متخصص و فوق تخصص به مدت سه روز بیماران چشمی را ویزیت خواهند کرد.

سرهنگ حسن عسگری افزود: در اجرای این طرح که از روز پنجشنبه آغاز شده است، بیماران شناسایی شده نیازمند ویزیت رایگان می شوند و افرادی که نیاز به عینک داشته باشند بصورت رایگان عینک به آنها اهدا خواهد شد.

به گفته وی، بیمارانی هم که به عمل جراحی نیاز داشته باشند، با معرفی به بیمارستان کوثر سنندج و بصورت کاملا رایگان درمان خواهند شد.

ویزیت رایگان 3500 بیمار چشمی در کردستان مسوول بسیج جامعه پزشکی سپاه بیت المقدس کردستان نیز اظهار داشت: طرح ویزیت رایگان چشم از چهار ماه پیش در استان کردستان شروع شده و تاکنون بیش از 3 هزار و 500 نفر در هفت شهرستان استان ویزیت و غربالگری شده اند.

محسن رمضان زاده خاطرنشان کرد: تاکنون دو هزار و 500 عینک رایگان به بیماران نیازمند اهدا شده و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی نیز بیماران نیازمند در بیمارستان کوث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات رایگان چشمی پزشکی گروه جهادی شهید رهنمون در سنندج

ارائه خدمات رایگان چشمی پزشکی گروه جهادی شهید رهنمون در سنندج