مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 09:502021-01-15اجتماعي

اول بهمن ماه مدارس مناطق آبی لرستان بازگشایی خواهد شد


اول بهمن ماه مدارس مناطق آبی لرستان بازگشایی خواهد شد و تنها ده درصد دانش آموزان براساس نظر شورای مدرسه حضور پیدا می کنند.

- ایسنا/لرستان مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: اول بهمن ماه مدارس مناطق آبی لرستان بازگشایی خواهد شد و تنها ده درصد دانش آموزان براساس نظر شورای مدرسه حضور پیدا می کنند.

علیرضا نخعی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: دانش آموزان پایه اول هیچ بهره ای از آموزش مجازی نبردند به دلیل اینکه هیچ شناخت و تجربه ای از مدرسه و مواجهه با معلم نداشتند.

وی ادامه داد: براین اساس بنا شده که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اول بهمن ماه مدارس بازگشایی شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه سقف ده نفر را برای هر کلاس در مدارس مدنظر استان را پیش بینی کردند،بیان کرد: کنترل جمعیت و حضور در مدرسه را پیش بینی کردیم که آمار افزایش پیدا نکند.

نخعی با بیان اینکه مدارس دارای پایه اول و دوم در لرستان زیاد نیست، افزود: در مدارسی که کلاس ها زیاد است تعداد دانش آموزان هر کلاس به دو گروه تقسیم شود؛ یعنی یک دسته از کلاسها یک روز و دسته دیگر در روز دیگری در مدارس حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه اختیار با شورای مدرسه است که چه گروهی متناسب با ظرفیت، امکانات و فضای مدرسه چگونه حضور پیدا کنند، عنوان کرد: آنچه در توان آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اول بهمن ماه مدارس مناطق آبی لرستان بازگشایی خواهد شد

اول بهمن ماه مدارس مناطق آبی لرستان بازگشایی خواهد شد