مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 دی 1399 ساعت 06:402021-01-15اقتصادي

سرمایه گذاری 13000 میلیارد ریالی در کربنات سدیم فیروزآباد


رییس سازمان صمت فارس با اشاره به سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد ریالی در طرح توسعه کربنات سدیم فیروزآباد اعلام کرد که زمینه اشتغالزایی برای 500 نفر و ظرفیت تولید یک میلیون و150 هزارتنی فراهم شده است.

- ایسنا/فارس رییس سازمان صمت فارس با اشاره به سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد ریالی در طرح توسعه کربنات سدیم فیروزآباد اعلام کرد که زمینه اشتغالزایی برای 500 نفر و ظرفیت تولید یک میلیون و150 هزارتنی فراهم شده است.

حمید رضا ایزدی در آیین کلنگ زنی طرح توسعه کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد با اشاره به ایجاد اشتغال ایجاد شده در این شهرستان افزود: با سرمایه گذاری 13000 میلیارد ریالی زمینه اشتغال برای 500 نفر در شرکت کربنات سدیم شهرستان فیروزآباد فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان صمت فارس، ایزدی، با بیان اینکه احداث این طرح توسط بخش خصوصی با هدف فرآوری مواد معدنی و جلوگیری از خام فروشی انجام شده است، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح صادرات محصولات معدنی به بازارهای جهانی، تبدیل آن به فرآورده هایی با ارزش افزوده بالاتر و تامین مواد مورد نیاز واحدهای صنعتی در راستای تحقق جهش تولید است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به سیاست های کلان در ایجاد و توسعه طرح های اقتصادی استان و کشور گفت: می توان با استفاده از ظرفیت های موجود شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 13000 میلیارد ریالی در کربنات سدیم فیروزآباد

سرمایه گذاری 13000 میلیارد ریالی در کربنات سدیم فیروزآباد