مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 00:552020-12-05سياسي

بیانیه حزب توسعه و عدالت به مناسبت 16 آذر


حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت روز دانشجو نوشت:تنها راه برون رفت از مشکلات کشور، افزایش اقتدار ملی است و این موضوع تنها با اعتماد و اتکا به نسل جوان و دانشجویان متعهد و انقلابی محقق خواهد شد و شما طراحان مسیر راهبردی عبور از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بیانیه حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیمقُلْ هَلْ یَسْتَوِی الَّذِینَ یَعْلَمُونَ وَالَّذِینَ لَا یَعْلَمُونَ إِنَّمَا یَتَذَکَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِخواهران و برادران دانشجو!شانزدهم آذر ماه هرسال، سالروز گرامیداشت جایگاهی است که در نگاه دین مبین اسلام و فرهنگ کهن ایران زمین، دارای ارزش و اعتبار ویژه ای است.

دانشجو، نماد حرکت و تلاش برای دستیابی به اهداف مقدس و ارزشهای والای انسانی است و اگر این حرکت و تلاش با استقامت و امید همراه شود می تواند هر سد و مانعی از جمله تهدید، تحریم و فشار را بشکند و از آن عبور کند.

در افق نگاه مقام معظم رهبری، دانشجویان، مدیران آینده و نقش آفرینان زمان حال و آینده ی کشور هستند که باید خوش روحیه، امیدوار، شجاع، دارای اعتماد به نفس، دارای ایمان، آینده نگر و دارای روحیه ی خدمت باشند و این به معنای آن است که چشم امید ایشان برای تحقق تمدن بزرگ ایرانی اسلامی که محور اصلی بیانیه ی گام دوم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه حزب توسعه و عدالت به مناسبت 16 آذر

بیانیه حزب توسعه و عدالت به مناسبت 16 آذر