مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 00:152020-12-05اقتصادي

کمک ده ها میلیونی اصناف بسیجی در شاهرود/ 60 بسیجی بر بازار نظارت می کنند


مسؤول بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود از کمک ده ها میلیونی اصناف بسیجی این شهرستان در دوران همه گیری ویروس کرونا خبر داد و گفت: 60 بسیجی اصناف به اداره صمت معرفی شدند و در راستای نظارت بر بازار همکاری دارند.

- علی رضا تیموری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود، با اشاره به اقدامات بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود در ایام مقابله با کرونا، کمک های مؤمنانه و مقابله با گران فروشی اظهار کرد: اصناف و بازاریان بسیجی شاهرود در راستای رزمایش کمک مؤمنانه، تاکنون 130 میلیون ریال کمک نقدی برای تهیه جهیزیه ویژه زوج های جوان نیازمند اهدا کرده اند.

وی افزود: 120 میلیون ریال کمک به 6 نفر از بیماران صعب العلاج توسط اصناف و بازاریان بسیج جمع آوری و 330 میلیون ریال کمک نقدی به نقاهتگاه شاهرود در راستای مراقبت از بیماران کرونایی اهدا شده است.

مسؤول بسیج اصناف و بازاریان الهادی شاهرود با بیان اینکه تاکنون بیش از 250 میلیون ریال میوه و برنج به نقاهتگاه شاهرود توسط بسیجیان بازار کمک شده است، افزود: شناسایی کارگاه های جهادی تولید ماسک در جهت اهدای وام های قرض الحسنه در راستای تداوم فعالیت و معرفی اقشار آسیب پذیر از بیماری کرونا به استان سمنان برای حمایت از آنها، از فعالیت های جهادگران بسیجی اصناف و بازاریان شهرستان در این ایام اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک ده ها میلیونی اصناف بسیجی در شاهرود/ 60 بسیجی بر بازار نظارت می کنند

کمک ده ها میلیونی اصناف بسیجی در شاهرود/ 60 بسیجی بر بازار نظارت می کنند