مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 23:252020-12-05بين الملل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: برگزاری چهارمین انتخابات سراسری حتمی است


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اختلاف نظر اساسی در درون کابینه این رژیم اعلام کرد که دور بعدی انتخابات امری تقریباً قطعی است و اینکه پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به زودی منحل خواهد شد.

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به اختلاف نظر اساسی در درون کابینه این رژیم اعلام کرد که دور بعدی انتخابات امری تقریباً قطعی است و اینکه پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به زودی منحل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روزنامه جروزالم پست، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و رهبر حزب آبی وسفید در گفتگو با کانال 13 رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را متهم کرد که منافع شخصی خود را بر منافع کشور ترجیح داده و علاوه بر محروم کردن حزب آبی و سفید از فرآیندهای دولتی، بجای عمل در مقام رییس یک کابینه متحد به عنوان رییس ائتلافی به رهبری حزب متبوع خود- حزب لیکود- اقدام می کند.

گانتز در ادامه گفت: نتانیاهو ظرف مدت شش ماه اعتماد همگانی را بر باد داده است.

دلیل اینکه ما درصدد برگزاری انتخابات هستیم، این است که او موضوعات شخصی خود را بر منافع کشور اولویت داد و در نتیجه ما را به این نقطه رساند .

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با متهم کردن نخست وزیر این رژیم به تقلب و دروغگویی گفت که این رژیم به انتخابات نیاز ندارد، اما نتانیاهو هیچ کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: برگزاری چهارمین انتخابات سراسری حتمی است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: برگزاری چهارمین انتخابات سراسری حتمی است