مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 22:002020-12-05سياسي

عرضه اولین نرم افزار تحلیل فرآیندهای سازمان فارسی زبان توسط محققان دانشگاهی


یکی از شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت موفق به پیاده سازی و بومی سازی نرم افزار فرآیندکاوی برای تحلیل فرآیندهای سازمان ها شدند که به گفته آنها این نرم افزار برای کاربران ایرانی به زبان فارسی عرضه شده است.

- یکی از شرکت های فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت موفق به پیاده سازی و بومی سازی نرم افزار فرآیندکاوی برای تحلیل فرآیندهای سازمان ها شدند که به گفته آنها این نرم افزار برای کاربران ایرانی به زبان فارسی عرضه شده است.

مهرداد کرمانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه این شرکت نماینده انحصاری انجمن بین المللی مدیریت فرآیند کسب و کار(ABPMP) در ایران است، اظهار کرد: ما در این شرکت با توجه به نقش بی بدیل فناوری فرآیندکاوی در تحول دیجیتال و در کشف فرآیندهای سازمانی و ایجاد شفافیت در سازمان ها، برای پاسخگویی به این نیاز در تمامی صنایع، موفق به توسعه اولین نرم افزار فرآیندکاوی فارسی زبان برای مشتریان و کاربران داخل ایران و نرم افزاری مقرون به صرفه در سطح جهانی شدیم.

مدیر عامل این شرکت فناور مستقر در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت با اشاره به وارد شدن این نرم افزار به بازار در سال جاری، افزود: ما دریافتیم که تحول دیجیتال در عرصه مدیریت فرآیندهای کسب و کار بسیار تاثیر گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه اولین نرم افزار تحلیل فرآیندهای سازمان فارسی زبان توسط محققان دانشگاهی

عرضه اولین نرم افزار تحلیل فرآیندهای سازمان فارسی زبان توسط محققان دانشگاهی