مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:502020-12-05ورزشي

اختصاص اعتبار برای بازسازی و اصلاح زمین چمن ورزشگاه تختی خرم آباد


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، گفت: تا جایی که بتوانیم با جابجایی اعتبار و یا تزریق اعتبارات جدید نیازهای مجموعه ورزشی تختی خرم آباد را برطرف می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سمانه حسن پور شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از وضعیت ورزشگاه تختی خرم آباد، اظهار داشت: یک سری زیرساخت ها و فضاها در این ورزشگاه وجود دارد که نیاز به بازسازی دارند.

وی با بیان اینکه بخشی از فضاهای ورزشگاه تختی خرم آباد نیاز به تعمیرات جزیی دارد، عنوان کرد: پیست تارتان ورزشگاه آسیب دیده و زمین چمن آن نیز نیازمند به اصلاح است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان، بیان داشت: بیلبورد نمایش بازی ها، دیوار سالن دو و میدانی و… این ورزشگاه نیازمند به اصلاح است.

حسن پور با اشاره به بازدید از این مجموعه ورزشی، ادامه داد: هدف دیدن نیازهای ورزشگاه بوده است.

وی با تاکید بر اینکه تا جایی که بتوانیم با جابجایی اعتبار و یا تزریق اعتبارات جدید نیازهای این مجموعه ورزشی را برطرف می کنیم، گفت: این امر با اولویت بندی در دستور کار قرار می گیرد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با بیان اینکه مسابقات ورزشی استان در مجموعه تختی برگزار می شود، افزود: ویترین ورزش استان این ورزشگاه است و باید اقدامات لازم برای بازسازی و اصلاح آن انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار برای بازسازی و اصلاح زمین چمن ورزشگاه تختی خرم آباد

اختصاص اعتبار برای بازسازی و اصلاح زمین چمن ورزشگاه تختی خرم آباد