مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:452020-12-05اقتصادي

پتانسیل های طبیعی موجود در ورامین نقش بسزایی در سطح تهران ایفا می کند


معاون برنامه ریزی توسعه مدیریت و منابع اداره کل استان تهران گفت: پتانسیل های طبیعی موجود در شهرستان ورامین و نزدیکی آن به پایتخت، نقش بسیار مهمی از نظر اقتصادی و زیست محیطی در سطح استان تهران ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، افشین مشیری معاون برنامه ریزی،توسعه مدیریت و منابع اداره کل استان تهران ظهر شنبه در حاشیه دیدار با فرماندار ورامین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پتانسیل های طبیعی موجود در شهرستان ورامین و نزدیکی آن به پایتخت، نقش بسیار مهمی از نظر اقتصادی و زیست محیطی در سطح استان تهران ایفا می کند.

وی گفت: با توجه به اینکه مراتع شهرستان ورامین بستر مناسبی برای تولید به شمار می آید، حفظ و احیاء این منابع از اهمیت ویژه ای برخوردار است که بر همین اساس همکاری و مساعدت دستگاه های ذی ربط به خصوص فرمانداری را بیش از پیش می طلبد.

معاون برنامه ریزی منابع طبیعی استان تهران ادامه داد : تعمیر و تجهیز ساختمان اداری منابع طبیعی شهرستان ورامین مهم و ضروری است که نیاز به همکاری فرمانداری دارد.

احداث شهرک سینمایی در توسعه ورامین تأثیر بسزایی خواهد داشت حسین کاغذلو فرماندار ورامین نیز اظهار کرد: از آنجایی که فعالیت های منابع طبیعی زیربنایی در رونق تولید و ایجاد اشتغال تأثیرگذار است، از این رو این اقدامات در توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل های طبیعی موجود در ورامین نقش بسزایی در سطح تهران ایفا می کند

پتانسیل های طبیعی موجود در ورامین نقش بسزایی در سطح تهران ایفا می کند