مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:402020-12-05سياسي

«روز دانشجو» یادآور رشادت دانشجویان در برابر نقشه های نظام سلطه


روز دانشجو، یادآور رشادت و هوشمندی دانشجویان در برابر نقشه ها و برنامه های نظام سلطه و نیروهای دست نشانده و وابسته به بیگانگان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به مناسبت روز دانشجو تأکید کرد: علم اندوزی، مهارت آموزی و توانمندسازی دانشجویان در دانشگاه، تقویت سرمایه های انسانی، فرهنگی و اجتماعی کشور است.

در متن پیام وزیر علوم آمده است: در تقویم تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران شانزدهم آذر ماه که روز دانشجو نام گذاری شده است، جایگاه ممتازی دارد.

این روز یادآور رشادت و هوشمندی دانشجویان در برابر نقشه ها و برنامه های نظام سلطه و نیروهای دست نشانده و وابسته به بیگانگان است.

یاد و خاطره تمامی شهدای دانشجو؛ خاصّه به خون خفتن سه دانشجوی شهید دانشگاه تهران، مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا، در شانزدهم آذر 1332 را گرامی داشته و شجاعت و صلابت به یادماندنی شان را به یکایک دانشجویان سرافراز و فرهیخته تبریک می گویم.

بی گمان از 16 آذر سال 1332 تا به امروز فریاد استکبارستیزی و استبداد ستیزی دانشجویان در فضای دانشگاه طنین انداز است و دانشجویان همچنان طلایه داران آزادی خواهی، عدالت طلبی و ظلم ستیزی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«روز دانشجو» یادآور رشادت دانشجویان در برابر نقشه های نظام سلطه

«روز دانشجو» یادآور رشادت دانشجویان در برابر نقشه های نظام سلطه