مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:352020-12-05دانش

دانشجویان و نخبگان دانشگاهی جای خالی شهید فخری زاده را پر می کنند


رییس دانشگاه سمنان معتقد است که دانشجویان و نخبگان دانشگاهی جای خالی شهدای والامقامی همچون فخری زاده را پر می کنند.

- دانشجویان و نخبگان دانشگاهی جای خالی شهید "فخری زاده" را پر می کنند ایسنا/سمنان رییس دانشگاه سمنان معتقد است که دانشجویان و نخبگان دانشگاهی جای خالی شهدای والامقامی همچون "فخری زاده" را پر می کنند.

دکتر مسعود نصیری زرندی ضمن تبریک فرارسیدن 16 آذر روز دانشجو به عموم دانشگاهیان و دانشجویان، از این روز به عنوان روز نشاط دانشجویان نام برد و اظهار کرد: 16 آذرماه، که به نام روز دانشجو مزیّن شده، با خود شور و هیجان انقلابی و تحوّل خواهانه را در میان دانشجویان به اوج خود می رساند .

وی با بیان اینکه نشان از پایمردی و ایستادگی دانشجویان مسلمان در برابر نظام سلطه و استکبار دارد اضافه کرد: این روز تاریخی یادآور رشادت دانشجویان مسلمانی است که سینه خود را در برابر مستبدین ظالم سپر کرده و آزادگی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران را در تاریخ ثبت کردند.

رییس دانشگاه سمنان ادامه داد: امروز نیز جامعه نخبگانی کشور و به خصوص دانشجویان کوشا و غیور ایران اسلامی، با ادامه دادن مسیر شهدای علم و دانش، از جمله شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده، دانشمند ارزنده دفاعی و هسته ای کشورمان که اخیرا به شکل ناجوانمردانه ای به شهادت رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان و نخبگان دانشگاهی جای خالی شهید فخری زاده را پر می کنند

دانشجویان و نخبگان دانشگاهی جای خالی شهید فخری زاده را پر می کنند