مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:252020-12-05پزشكي

معرفی 8 مرکز و پایگاه انجام تست سریع کرونا در شهرستان قدس


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس با معرفی 8 مرکز و پایگاه برای انجام تست کرونا، گفت: با افزایش مراکز نمونه گیری و انجام تست سریع در شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، سیدحسین میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس روز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آزمایش سریع بیماری کرونا در شهرستان فعال شده و هم اکنون با تجهیز و راه اندازی 8 مرکز و پایگاه، نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در سطح شهرستان در این مراکز و پایگاه ها انجام می گیرد.

وی گفت: شناسایی زود هنگام بیماران کرونایی و ارائه مراقبت ها و خدمات ضروری بهداشتی به شکل حضوری و غیرحضوری، به خصوص به گروه های در معرض خطر بسیار پراهمیت است و با راه اندازی این مراکز و انجام تست سریع، بیش از پیش می توان نسبت به شناسایی سریع مبتلایان و قرنطینه خانگی آن ها اقدام کرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس افزود: خانواده های بیماران کرونا و افرادی که در تماس نزدیک با بیمار بوده اند به طور مستمر و روزانه پس از پیگیری تلفنی و آموزش اصول قرنطینه در منزل توسط همکاران شبکه بهداشت، برای انجام تست کووید 19 به پایگاه ها و مراکز مورد نظر ارجاع می شوند.

میرشریفی ادامه داد: با افزایش مراکز نمونه گیری و انجام تست سریع در شهرستان، تعداد نمونه های اخذشده درحال حاضر نسبت به رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 8 مرکز و پایگاه انجام تست سریع کرونا در شهرستان قدس

معرفی 8 مرکز و پایگاه انجام تست سریع کرونا در شهرستان قدس