مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:202020-12-05بين الملل

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: انتخابات چهارم حتمی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از افزایش اختلافات درون کابینه و رأی مقدماتی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) به انحلال، بنی گانتز وزیر جنگ این رژیم برگزاری چهارمین انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی طی دو سال اخیر را امری حتمی دانست.

گانتز در مصاحبه با شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی، با متهم کردن بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به ترجیح دادن منافع خود به منافع تل آویو، گفت اختلافات دوجانبه به قدری زیاد است که برگزاری انتخابات و انحلال کنست را قطعی کرده است.

به نوشته روزنامه جروزالم پست ، وی با بیان اینکه نتانیاهو در عرض شش ماه، تمام اعتماد عمومی به خودش را از دست داده، گفت: دلیل اینکه ما به سمت انتخابات می رویم، این است که او با ترجیح دادن منافع خود به منافع کلی، انتخاب کرد ما را به آن نقطه برساند.

[اسراییل] به انتخابات نیاز ندارد اما نتانیاهو هیچ چیزی را جلو نبرده است .

وزیر جنگ اسراییل ضمن اشاره به دروغگویی و فریبکاری نخست وزیر این رژیم، اظهار داشت که بودجه سال 2020 را به تنهایی تصویب نمی کند و باید بودجه سال 2021 نیز در آن مشمول شود.

گانتز دلیل این کار خود و نقشه نتانیاهو را اینگونه توضیح داد که اگر بودجه 2021 تصویب شود، نتانیاهو دیگر نمی تواند از زیر توافق نخست وزیری چرخشی فرار کند و در ماه نوامبر سال آینده بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: انتخابات چهارم حتمی است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: انتخابات چهارم حتمی است