مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:152020-12-05اقتصادي

تولید 99 درصدی قطعات مونتاژی؛برگ برنده تراکتورسازی کردستان


مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان گفت: خط مونتاژ شرکت تراکتورسازی کردستان در سال 1383 در طرح مشترک شرکت تراکتورسازی ایران و کردستان با همت نیروهای جوان و مهندسین کارکشته تراکتورسازی راه اندازی شده است.

- تولید 99 درصدی قطعات مونتاژی؛برگ برنده تراکتورسازی کردستان ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت تراکتورسازی کردستان گفت: خط مونتاژ شرکت تراکتورسازی کردستان در سال 1383 در طرح مشترک شرکت تراکتورسازی ایران و کردستان با همت نیروهای جوان و مهندسین کارکشته تراکتورسازی راه اندازی شده است.

یوسف دادگر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ابتدای راه اندازی شرکت تراکتور سازی کردستان، تراکتورهای 75 اسب بخار بر روی خط مونتاژ قرار گرفت که بخش عمده ای از آن ها در وهله اول به دلیل نقشه و تکنولوژی در بدو تاسیس شرکت تراکتور سازی ایران هم هنوز بومی نشده بود و حال با گذشت زمان 99 درصد از قطعات مونتاژی در دل خود مجموعه تراکتور سازی ایران در بین 5 الی 7 کارخانه موجود در این مجموعه تولید شده و قطعات تولیدی، پس از کنترل کیفیت به تراکتورسازی کردستان منتقل و در خط مونتاژ وارد عمل می شوند.

وی عنوان کرد: از آنجایی که عمده تراکتورهای شرکت تراکتورسازی کردستان با هدف صادرات از شرکت خارج و تولید می شوند، لذا کیفیت محصولات تولیدی، مواد اولیه و نوع محصولاتی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 99 درصدی قطعات مونتاژی؛برگ برنده تراکتورسازی کردستان

تولید 99 درصدی قطعات مونتاژی؛برگ برنده تراکتورسازی کردستان