مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 21:052020-12-05اقتصادي

تملک 48 غرفه میوه و تره بار میدان مطهری


مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به تملک 48 غرفه میوه و تره بار میدان مطهری در سال گذشته، از هزینه 14 میلیارد تومانی این آزادسازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، علیرضا مظفری با اشاره به انجام مراحل آزادسازی میدان میوه و تره بار در میدان مطهری اظهار کرد: اقدام به تملک میدان مطهری از سال 98 آغازشده است و از مجموع 95 واحد موجود 48 واحد خریداری شده است.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه زمین واحدها در تملک آستان مقس حضرت معصومه(س) است، افزود: شهرداری اقدام به خرید سرقفلی و حق کسب می کند تا با آزادسازی کامل محدوده کار شراکتی با آستان مقس کلید زده شود.

مظفری با اشاره به پیش بینی زمانی اتمام تملک، تأکید کرد: اگر منابع مالی تأمین شود تملک مابقی واحدها بیشتر از یک سال زمان نمی خواهد.

وی از هزینه 14 میلیارد تومانی در سال گذشته به منظور تملک واحدهای میدان مطهری خبر داد و افزود: اتمام کار نیاز به تأمین اعتبار دارد، فقط میدان مطرح نیست بلکه باید اطراف بدنه میدان هم تملک شود چراکه  تأثیرش از واحدهای داخل محدوده کمتر نیست.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم بابیان اینکه شهرداری آماده تهاتر با صاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تملک 48 غرفه میوه و تره بار میدان مطهری

تملک 48 غرفه میوه و تره بار میدان مطهری