مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:452020-12-05سياسي

دانشگاهیان به خروج جامعه از انفعال کمک کنند


انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، در بیانیه ای از عموم دانشگاهیان به ویژه دانشجویان و تشکل های دانشجویی دعوت کرد که فعال و پویا برای احیای سرزندگی و خروج از انفعال جامعه کمک کنند.

- انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها به مناسبت 16 آذر روز دانشجو، در بیانیه ای از عموم دانشگاهیان به ویژه دانشجویان و تشکل های دانشجویی دعوت کرد که فعال و پویا برای احیای سرزندگی و خروج از انفعال جامعه کمک کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم فاستقم کما امرت و من تاب معک و لاتطغوا انه بما تعملون بصیر سوره هود، آیه 112 شانزدهم آذر در تقویم تحولات سیاسی این سرزمین، یادآور شهادت شهیدان بزرگ نیا، قندچی و شریعت رضوی و طلیعه جنبش دانشجویی برای رهایی ملتی بود که آرمان استقلال طلبی، آزادی خواهی و عدالت جویی آن پایمال بیگانگان و حکومت استبدادی تحت حمایت آنها شده بود.

آرمان هایی که بعدها پس از نومیدی از ایدئولوژی های غربی و شرقی در خوانش اسلام انقلابی شریعتی به انقلاب اسلامی 57 به رهبری امام خمینی (ره) منجر شد.

جنبش دانشجویی از دل ایدئولوژی سه وجهی برآمد که اضلاع سه گانه اش استقلال از غرب و شرق، آزادی از استبداد و عدالت و برابری در جامعه بود؛ لذا این جنبش در هر زمان، پویاست و در راستای ایدئولوژی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان به خروج جامعه از انفعال کمک کنند

دانشگاهیان به خروج جامعه از انفعال کمک کنند