مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:452020-12-05سياسي

حداقل انتظار از دانشجویان مطالبه گری است


حداقل انتظار از دانشجویان مطالبه گری است.

- نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی، در نشستی که به مناسبت روز دانشجو به میزبانی جهاد دانشگاهی استان بوشهر تشکیل شد، پاسخگوی پرسش ها و مطالبات نمایندگان تشکل های دانشجویی بود.

ابراهیم رضایی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند هسته ای، شهید فخری زاده و همچنین گرامیداشت یاد و نام شهید خبرنگار داریوش شاهینی در سالروز شهات ایشان اظهار کرد: هنوز بسیاری خدمات شهید فخری زاده برای ملت ایران پوشیده مانده و امیدوارم در آینده، خدمات این حاج قاسمِ عرصه ی دانش برای مردم روشن شود.

نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی روز دانشجو را نیز تبریک گفت و افزود: اگرچه در سال هایی در دهه 70، عده ای در روز دانشجو شعارهای آمریکا پسند می دادند اما باید گفت که اساس و ماهیت روز دانشجو، مبارزه با سلطه، استکبار و آمریکا است.

وی ادامه داد: فلسفه گرامیداشت 16 آذر، ریخته شدن خون دانشجویان ما در راه مبارزه با آمریکا است دادن شعارهایی با مضامین مورد پسند آمریکا شایسته نیست و مایه تاسف است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان با موضوع چالش های استان با وزارت نفت گفت: بزرگترین چالش ما با وزارت نفت، پاسخگو نبودن این نهاد است و در ماه های پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداقل انتظار از دانشجویان مطالبه گری است

حداقل انتظار از دانشجویان مطالبه گری است