مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:402020-12-05اجتماعي

احوالپرسی خادمان امام رئوف از معلولان+عکس


خادمان آستان نورانی امام رضا (ع) در حرکتی زیبا با حضور در منزل خانواده های دارای فرزند معلول ضمن احوالپرسی از این عزیزان سوغات متبرک حرم و بسته های معیشتی به آنها اهدا کردند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه حج و زیارت و وقف: خادمان آستان نورانی امام رضا (ع) در حرکتی زیبا باحضور در منزل خانواده های دارای فرزند معلول ضمن احوال پرسی از این عزیزان سوغات متبرک حرم و بسته های معیشتی به آنها اهدا کردند.

توفیق نصیب شد و ما نیز با خادمان آستان امام رئوف همراه شدیم.

همزمان با بانگ اذان ظهر و اقامه نماز و پس از بار زدن بسته های اقلام معیشتی، همراه دو خادم بارگاه منور ثامن الحجج (ع) به راه افتادیم.

رضا قدیمی و جعفر تقی زادگان دوست و هم خدمتی هستند و به عنوان سفیران آستان مقدس رضوی، تجربیات فراوانی از حضور در برنامه های مختلف دارند اما به نظر می رسد اولین بار است که در چنین برنامه متفاوتی حضور دارند.

توزیع غذای متبرک و کمک بسته معیشتی هادی غلامی مدیر امور مجاورین آستان قدس رضوی نیز همراه گروه آمده و در مسیر به جزییات برنامه اشاره می کند: مطابق ویژه برنامه روز جهانی معلولان، به جز توزیع یک هزار پرس غذای متبرک حضرت رضا (ع) بین چهار مرکز نگهداری و توانبخشی معلولان، یک هزار بسته اقلام معیشتی هم در مدت یک هفته بین خانواده های دارای فرزند معلول توزیع می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احوالپرسی خادمان امام رئوف از معلولان+عکس

احوالپرسی خادمان امام رئوف از معلولان+عکس