مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:352020-12-05اقتصادي

بندر نوشهر 90 ساله شد/ تخلیه و بارگیری یک میلیون تن کالا سالانه در بندر نوشهر


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با اشاره به قدیمی ترین بندر مازندران گفت: بندر نوشهر به عنوان قدیمی ترین بندر استان در حال حاضر سالانه بیش از یک میلیون تن بار تخلیه و بارگیری و حدود هزار نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران، محمدتقی انزال پور مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران شنبه شب در آیین رونمایی از کتاب 90 سالگی بندر نوشهر اظهار کرد: تدوین این کتاب به مناسبت 90 سالگی آغاز عملیات اجرایی و 80 سالگی ورود اولین کشتی به بندر نوشهر است.

وی افزود: ثبت خاطرات دوره های مختلف مسوولان در این کتاب بیانگر زحمات و تلاش ها،ازشروع به کار و توسعه بندر تا به امروز است.

انزال پور با اشاره به قدیمی ترین بندر مازندران گفت: بندر نوشهر به عنوان قدیمی ترین بندر استان مازندران در حال حاضر سالانه بیش از یک میلیون تن بار تخلیه و بارگیری و حدود هزار نفر را به صورت مستقیم مشغول به کار کرده است.

وی در پایان گفت: رونمایی از این کتاب به پاس قدردانی از زحمات گذشتگان و تحویل به نسل آینده و همچنین گام موثر در فرهنگ مردم منطقه صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، این کتاب در 437 صفحه توسط روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با همکاری انتشارات ناسنگ شهرستان  نوشهر انتشار یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندر نوشهر 90 ساله شد/ تخلیه و بارگیری یک میلیون تن کالا سالانه در بندر نوشهر

بندر نوشهر 90 ساله شد/ تخلیه و بارگیری یک میلیون تن کالا سالانه در بندر نوشهر