مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:302020-12-05اقتصادي

آغاز فعالیت صنف پوشاک در کرج


رییس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج، گفت: خوشبختانه کرج در وضعیت نارنجی قرار دارد و واحدهای صنفی پوشاک می توانند، از شنبه فعالیت خود را آغاز کنند.

- میر اسماعیل صدیق در گفتگو با در راستای مقابله و مهار بیماری کووید _19، دستورالعمل های بهداشتی را به نحو شایسته ای رعایت کردند.

رییس اتحادیه صنف پوشاک فروشان کرج تصریح کرد: تعطیلی دو هفته ای برای صنف لباس فروشان بسیار دشوار بود، چرا که در بهترین فصل سال که شهروندان به لباس نیاز داشتند، تمام واحدهای صنفی تعطیل شدند.

این مسئول با بیان اینکه اکثر واحدهای صنفی خدماتی فعال بود و واحدهای صنفی پوشاک نسبت به این موضوع اعتراض داشتند، عنوان کرد: چرا که هدف از تعطیلی واحدهای صنفی، کنترل بیماری کووید _19 می باشد و با توجه به فعالیت سوپر مارکت ها، هایپر می ها و فروشگاه های بزرگ و ازدحام جمعیتی که در داخل این فروشگاه ها بدلیل تشکیل صف مرغ وجود داشت، این بیماری مهار نمی شود، همچنین برخی از فروشگاه های بزرگ البسه هم می فروختند و این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: تعطیلی مغازه ها باعث شد فروشندگان البسه و تولیدکنند گان لباس با مشکلات اقتصادی مواجه شدند، زیرا اجناس آنها از طریق چک، امانتی و یا نقدی خریداری شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت صنف پوشاک در کرج

آغاز فعالیت صنف پوشاک در کرج