مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 20:152020-12-05اقتصادي

پرداخت حق آلایندگی تحول چشمگیری در خوزستان ایجاد می کند


در صورت پرداخت حق آلایندگی به شهرداری ها اعتبارات دریافتی باعث تحول چشمگیری در شهرهای مختلف استان خوزستان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی شاعری عصر امروز در نشست شورای شهر اهواز با موضوع بررسی آب گرفتگی اخیر این شهر، اظهار کرد: برای حق آلایندگی یک اختلاف با شرکت نفت داریم که شکایت کردیم و دیوان هم تأیید کرده است؛ نفت می گوید که از محل 14.

5 درصد نمی توانیم پرداخت حق آلایندگی داشته باشم چون کفاف هزینه ها را نمی دهد ولی اگر بخواهیم این کار را انجام دهیم، مجلس باید این 14.

5 درصد را افزایش دهد .

وی افزود: فقط در سه سال از کارون و مارون پنج هزار میلیارد تومان برای هفت شهر ایجاد بدهی شده که 40 درصد آن مربوط به اهواز و مابقی هم برای باوی، حمیدیه و دیگر شهرهاست؛ در صورت پرداخت حق آلایندگی به شهرداری ها اعتبارات دریافتی باعث تحول چشمگیری در شهرهای مختلف استان خوزستان می شود.

شهردار اهواز ادامه داد: یک سوال می پرسم تا کارشناسان وزارت نیرو جواب بدهند؛ 73 درصد از آب باران روی سطح خانه ها و اماکن باقی مانده و از روی پشت بام این اماکن به شبکه فاضلاب می ریزد، حتی اگر کانال دفع آب های سطحی داشته باشیم، این حجم بارندگی را چطور با این شبکه فاضلاب دفع می کنند؟ شاعری در پایان گفت: نمی توان به همه شهر بگوییم که خانه ها را تخریب و لوله ها را عوض کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت حق آلایندگی تحول چشمگیری در خوزستان ایجاد می کند

پرداخت حق آلایندگی تحول چشمگیری در خوزستان ایجاد می کند