مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 19:302020-12-05بين الملل

دولت نجات ملی یمن، از صدور فرمان عفو عمومی خبر داد


سخنگوی نیرو های مسلح یمن اعلام کرد که رهبران دولت نجات ملی این کشور فرمان عفو عمومی برای کسانی که تمایل به پیوستن به این دولت دارند، صادر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سرتیپ یحیی سریع ، سخنگوی نیرو های مسلح یمن گفت که همه کسانی که طی سال های گذشته در جبهه ائتلاف سعودی بوده و جنگیده اند، در صورت تمایل می توانند به محور یمن برگردند.

سریع امروز شنبه گفت که رهبران عالی فرمان عفو عمومی درباره کسانی که تمایل به بازگشت به مسیر درست دارند صادر کرده اند تا کشتار یمنی ها متوقف شود .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المیادین، سریع در مراسم دانش آموختگی شماری از نیرو های مسلح یمن گفت که نیرو های متجاوز سعودی بعد از شکست هایی که اخیرا متحمل شده اند، آخرین مراحل خود را طی می کنند.

سخنگوی نیرو های مسلح یمن گفت که اشغالگران و مزدوران هر چقدر به ریختن خون ها ادامه دهند، سرنوشتی جز زوال و فروپاشی در برابر تأثیرات مقاومت نیرو های مخالفِ تسلیم و ذلت ندارند.

با پیشروی نیرو های دولت نجات ملی یمن و برملا شدن اهداف استعماری و تجزیه طلبانه ائتلاف امارات و عربستان سعودی در یمن، شماری قابل توجهی از قبایل و نیرو های نظامی طی سال های اخیر از این ائتلاف جدا شده و به دولت مذکور پیوسته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نجات ملی یمن، از صدور فرمان عفو عمومی خبر داد

دولت نجات ملی یمن، از صدور فرمان عفو عمومی خبر داد