مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 16:402020-12-05اجتماعي

آغاز بارش های سراسری از فردا در استان تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،مجتبی جلالی، از بارش های سراسری از یکشنبه در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: با فعالیت موج فعال بارشی طی روز یکشنبه، - مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به فعالیت موج فعال بارشی در استان گفت: از فردا یکشنبه شانزدهم آذرماه بارش های سراسری در استان تهران آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،مجتبی جلالی، از بارش های سراسری از یکشنبه در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: با فعالیت موج فعال بارشی طی روز یکشنبه، مناطق مختلف استان تهران بارش های قابل توجهی خواهند کرد.

جلالی افزود: بارش باران، نقاط مستعد تگرگ در سطح استان پدیده های مورد انتظار هستند و آب گرفتگی معابر و روان آب در نقاط مستعدتر درصد وقوع بالایی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه بارش ها در ارتفاعات 1900 تا 2000 متر به بالا به صورت برف خالص رؤیت خواهند شد گفت: ارتفاعات 1700 تا 1800 متر برفاب و مخلوط برف و باران برای ساعاتی محتمل است و سیستم مذکور تا صبح دوشنبه 17 آذر در استان تهران فعال می باشند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران عنوان داشت: ورامین با 14 درجه و فیروزکوه با منفی 3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بارش های سراسری از فردا در استان تهران

آغاز بارش های سراسری از فردا در استان تهران