مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 15:352020-12-05سياسي

فرهنگ سرای بیرجند دهه فجر افتتاح می شود


پروژه فرهنگ سرای بیرجند در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم تقی زاده عصر شنبه در دیدار با نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در سال 96 بودجه شهرداری بیرجند 60 میلیارد تومان بود که در آن زمان با مشکلاتی در پرداخت اضافه کار کارکنان شهرداری و مطالبات پیمانکاران مواجه بودیم.

رییس شورای شهر بیرجند با بیان اینکه با درآمدهای حاصل از ساخت و سازهای شهری و همچنین پیگیری و موظف کردن دستگاه ها و ادارات به پرداخت مطالبات و افزایش درآمدها، شهرداری بیرجند فعال تر شد، بیان کرد: 70 درصد بودجه شهرداری بیرجند در شمال شهر هزینه شد و این مسئله در منطقه مهرشهر نمود بیشتری داشت.

تقی زاده افزود: از جمله پروژه های اجرا شده در مهرشهر پارک خطی مهرشهر، پارک آیت الله بهجت، تغییر کاربری یک زمین برای احداث بازارچه و در دستور کار بودن پارک سه هکتاری است.

پارک بزرگ جنگلی اردیبهشت ماه سال آینده افتتاح می شود وی با اشاره به برخی از پروژه های شهرداری بیرجند گفت: پروژه فرهنگ سرای بیرجند و سالن همایش های شهرداری بیرجند در دهه فجر، پارک خیابان انقلاب تا پایان سال جاری و پارک بزرگ جنگلی هم در اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سرای بیرجند دهه فجر افتتاح می شود

فرهنگ سرای بیرجند دهه فجر افتتاح می شود