مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-05ورزشي

واکنش عباس عبدی به تبلیغ خوردن الکل در شبکه سه!


عباس عبدی در واکنش به اقدام عجیب یک مجری و مهمان برنامه اش در شبکه 3 مبنی بر تبلیغ خوردن الکل گفت: «اگر همین ویدئو را یک روزنامه و یا یک جای دیگر می توانست منتشر کند، - عباس عبدی در واکنش به اقدام عجیب یک مجری و مهمان برنامه اش در شبکه 3 مبنی بر تبلیغ خوردن الکل گفت: اگر همین ویدئو را یک روزنامه و یا یک جای دیگر می توانست منتشر کند، امروز کفن پوشان جلوی دفتر این روزنامه جمع شده بودند که وااسلاما سر می دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ عباس عبدی، تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی، پیرامون اظهارات مدیر شبکه 3 علیه عادل فردوسی پور و این ادعا که مجری 90 از مدار خارج شده بود گفت: به نظرم خارج شدن از مدار حرف درستی بوده است.

به این معنا که مدار تعریف شده توسط آنها بسیار محدود و رسمی است و وقتی یک مجری می خواهد خارج از آن حرکت کند، وجه دو که احتمال فروپاشی صدا و سیما هست را تقویت می کند؛ واین حرف درستی است.

چون صدا و سیمای موجود بر اساس آن مدار محدود تعریف شده است و عبور مجری هر برنامه از آن برای مردم جذاب می شود و بعد، بقیه تهیه کنندگان و مجریان می خواهند از او تبعیت کنند و بنابر این همه از مدار خارج می شوند.

هنگامی که از مدار خارج شدند، بنیاد آن نهاد که بر آن مدار بسیار محدود و رسمی و نامتناسب با خواست عمومی طراحی شده فرو می پاشد؛ این حرف کاملا درست ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش عباس عبدی به تبلیغ خوردن الکل در شبکه سه!

واکنش عباس عبدی به تبلیغ خوردن الکل در شبکه سه!