مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:552020-12-05اقتصادي

ممنوعیت واردات خودرو تا چه زمان ادامه دارد؟


خبرگزاری صدا و سیما به نقل از معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه نوشت: تا زمانی که محدودیت های ارزی داریم و واردات خودرو روی منابع ارزی اثر منفی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سید حمید پور محمدی در نشست خبری درباره لایحه بودجه سال آینده این مطلب را در پاسخ به سوالی درباره منابع پیش بینی شده به عنوان درآمد گمرکی حاصل از واردات خودرو داد.

وی با بیان اینکه منابع ریالی حاصل از صادرات نفت برای سال آینده، 199 هزار میلیارد تومان با نرخ دلار 11 هزار و 500 تومان پیش بینی شده است گفت: 8 میلیارد دلار با نرخ 4200 تومان برای کالاهای اساسی پیش بینی شده که شش میلیارد آن به واردات نهاده ها اختصاص می یابد و 2 میلیارد دلار برای دارو و تجهیزات پزشکی پیش بینی شده است.

واردات خودرو ممنوع می ماند پورمحمدی درباره اقدامات انجام شده برای اصلاح ساختار بودجه افزود: الزام شناسایی و ثبت همه اموال دولتی در قالب یک سامانه در این راستا انجام خواهد شد و با واگذاری اموال دولتی، مردمی سازی دارایی های دولت صورت می گیرد.

وی گفت: همچنین بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد را برای سال آینده دنبال کرده ایم و منابع درآمدی حاصل از فروش فراورده های سوختی و همچنین بودجه شرکت های دولتی، شفاف سازی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت واردات خودرو تا چه زمان ادامه دارد؟

ممنوعیت واردات خودرو تا چه زمان ادامه دارد؟