مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 آذر 1399 ساعت 14:252020-12-05اقتصادي

جابه جایی بیش از 2/9 میلیون تن کالا در استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل از جابه جایی 2 میلیون و 948 هزار تن کالا در استان طی 8 ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، کلیم اله وثوقی عصر امروز در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان خلخال اظهار کرد: طی 8 ماه گذشته 2 میلیون و 948 هزار تن کالا در استان اردبیل جابه جا شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده 207 هزارو 580 برگ بارنامه نیز در استان اردبیل صادر گردیده است.

  مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابه جا شده استان در مدت یاد شده بوده و حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان اردبیل است.

وضعیت حمل ونقل کالا و بار در استان اردبیل عادی است وثوقی ادامه داد: 87 شرکت حمل و نقل کالا با 7 هزار و 800 دستگاه ناوگان باری و 11 هزار و 400 راننده در بخش حمل ونقل کالای استان اردبیل فعالیت می کنند.

وی گفت: در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه ای بر عملکرد شرکت های حمل ونقل انجام می شود و مردم، رانندگان و صاحبان کالا می توانند هر گونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابه جایی بیش از 2/9 میلیون تن کالا در استان اردبیل

جابه جایی بیش از 2/9 میلیون تن کالا در استان اردبیل